life your life

life your life

lauantai 3. tammikuuta 2015

Christmas on Lake Tahoe

Nyt oon kyl pahasti jäljessä mun postauksissa ja nyt ripeesti koitan päästä taas ajantasalle. Nyt jälleen siis kuvia ja vähän puhetta.


Matka alko 20pv joulukuuta. Pirteenä matkaan tottakai. Ajomatkaa oli tiedossa sellaset 3-5h riippuen miten pysähdytään.


Meidän vaatimaton "mökki". Mun hostperheen lisäks täällä asu mun hostäidin vanhemmat sekä hostäidin siskon perhe. Olin kaikki jo tavannut joten oli helppo sopeutuu ja oli helpompi ollakki ku ei tarvinnu jännittää.




Pieni kylä pahanen jossa käytii syömässä muutamaanki kertaan. 



Ihanat laskettelurinteet jonne ei ollu kyl asiaa kun hinnat oli jossai svääreissä! Josko sit pääsis laskettelee suomen kamaralla tulevaisuudessa.


Eka lumipallo tuli tehtyy ja heitettyy puuta päin.


Mun suosikki talvilaji! Luistelu! Pääsin luisteleen, ihanaa jotain tuttua ja jotai mitä nii mahtavaa! Oli ihana päästä tekee jotai mitä osas! Katoin vaan sivusta kun jotkut meni laitoja pitkin.



Kyllä! Pulkkamäki! IHANAA!!!


Joululahjoja tuli tänä vuonna tälläset ihanat ja kansainväliset. Suomesta,Irlannista kuin täältä Kaliforniasta. Ehkä teistä osa jo osaa kattoo mitkä sain mistäkin kolkasta. Helpotan et hopea rannekoru on Irlannista.



Juu oon hyvä Englannissa! Harjoitus tekee mestarin vai miten se menee....

Tää mun kuva kollaasi on kyl aika sekava,mut tähän väliin kerrottanee et skyeptin jouluaattona koti suomeen jossa kaikki ihanat ihmiset oli paikalla! Pääsin jokaisen kanssa juttelee ja toivottaa joulua ja tuli myös sanottuu et ens joulu vietän kyl siellä, KOTONA! Oli sen verran vaikee aatto! En enää ikinä haluu olla pois mun perheen luota jouluna! EN IKINÄ!

Mun hostperhe huomas ja kysykin miten voin kun olin itkenyt. Vaikka kysyivät miten voisivat auttaa niin en oikein osannut mitään sanoa.

Käytiin aattona ajelulla...Päädyttiin Nevadaan.





Nevadan puolella käytiin tälläsessä kadulla joka oli vanhaa aikaa oleva. Oli vanhin saluuna jossa käytii sisällä kattoo, oli ihan toiminnassa oleva. Ei kauheesti pyöritty siellä kun sato vettä ja oli kova tuuli. Joten lähettii aika nopeesti ajaa takas Kalifornian puolelle ja takas Tahoelle.

Oltiin Tahoella viikko. Tultiin kotiin 27pv joulukuuta. Sit alkokin uuden vuoden suunnittelu ja siitä kerron seuraavassa postauksessa.

1 kommentti:

  1. Moikka! https://m.facebook.com/?locale2=sv_SE&refsrc=http%3A%2F%2Fm.facebook.se%2F voit liittyä tohon jos oot facebookissa!

    VastaaPoista