life your life

life your life

tiistai 11. marraskuuta 2014

Sailing and Zoo

Taas on vierähtäny viikko kun viimeks kirjottelin. Tiedän kyl syyn tähän minkä takii tää nähtävästi on tällästä viikkon jutut per postaus kun oon nii väsyny iltasin kun oon off töistä et syön dinnerin ja meen nukkuu. Nyt vaa koitan päästä sosialisoitumaan ja kohta alotan opinnotkin...Mut niistä joskus kun on ajan kohtasta.

Nyt mitä viikossa on ehtiny tapahtuu nii jos ja vaikka mitä. Alotetaa vaikka siitä että kävin jonottaa itelleni sen sosiaalitunnuksen jota joudun kylläki odottaa 2-4 viikkoo. Eli siis lähin sosiaalitoimisto oli tuolla Oakland:issa jonne nyt meni joku 15-20min autolla. Ja siellä ei sitä parkkipaikaa ei kauheen hyvin löytyny,mut jätin auton sit 4 korttelin päähän ja kävelin reippaana sinne (kiitos google maps) löysin paikan. Siellä sit odotti turvatarkastus ja sit piti ottaa automaatista jonotus numero (vähä nii ku meidän kela) No sit piti odottaa et se numero huudetaan ja siinä piti olla tarkkana kun ne kaijuttimet ei kauheen hyvin toiminu tai siis ei kuullu kauhee hyvin ääntä joka sen numeron sano. Odottelin omaa vuoroo jonkun 1,5h ajan ja aloin jo hikeentyy ku kello oli jo vaikka jos mitä...No sitten onneks tuli mun vuoro ja pääsin tiskille jossa ei kauheen ilonen naama odottanu. Annoin tarvittavat paperit ja passin virkailijalle joka alko naputtaa tietokoneelleen tietoja...meni 15min nii asia oli ok ja sano et menee 2-4 viikkoo niin tulee postissa tämä sosiaalinumero.
Helpottavaa et joku tällänen tärkee asia hoidossa.

Viime viikon keskiviikkona tuli skypeteltyy kotiin. Rakkaan veljen kanssa. Oli ihana kuulla ja nähä et kaikki kotona on hyvin ja siellä arki menee eteenpäin niin kuin täällä maapallon toisella puolella.
I love my family.

Perjantaina meillä olikin sit playdates leikkipuistossa yhden au pairin ja sen host lasten kanssa. Siellä meil oli kyl mukavaa ja siel mä tapasin toisenkin au pairin pika pikaa.

Sunnuntai 9.11.
Isäenpäivä (suomessa). Ja tottakai olin viestitelly kotiin äidille et olis ihana pystyy skypettää isin kanssa sunnuntaina. No mehän sitten skypetettiin! Oli kyl raskasta kun ei voinu halii omaa isii,mut onneks on olemassa skype jonka avulla saa onnitella oman elämän sankarii ja saa kuulla miten isän päivä oli mennyt. Olivat käyny syömässä ja isi oli saanu Teemu kirjan lahjaks. Mä sille sanoin et mä lähetin kortin tulemaan,mutta saapi nähä koska isi sen saa. Isi on yks mun elämän suurista ihmisistä. Voin sanoo kyl et oon vähä niiku isin tyttö. Meillä on montakin yhteistä juttuu mitä joko tehään tai sanotaan. Niitä meidän juttuja. Kun oltiin turistu skypes joku 2h niin mun oli lähettävä kun mulla oli alkamassa eka lcc meeting ja ei mikä tahansa vaan mentiin tän mun alueen au pairien ja lcc kans purjentiin. Tässä muutama kuva sieltä, ja kiitos Sol jolta sain muutaman kuvan myös joita otti paatilla.





Jännitti



Au Pair tiimi



Oli kyl hieno kokemus. Ja meidän kanssa paatissa oli siis meidän lcc ja kolme miestä jotka sit sitä paattii ohjas. Oli siinä kyl köydet poikineen ja kauheeta sähellystä koko aja ja piti vartoo ettei lyöny päätään siihen mikä lie masto/purje joka siin välil meni oikeelle ja välillä vasemmalle puolelle. Niistä miehistä yks osas sanoo suomeks: hyvää huomenta. Oli kuulemma joskus hoitanu lapsii jotka oli suomesta ja olivat opettaneet sille sen sillon jokus kauan sitten.

No niih tähän nyt samaan syssyy laitan kuvii meidän eilis päivästä jollon lapset oli kotona kun ei ollu kouluu. Joten lähettii eläintarhaan yhdessä yhden au pairin ja sen host lasten kanssa, Saman kenen kanssa meillä oli playdates päivä. Tässä kuvia sieltä.










Juna-matka poikki australia... heheheheee


En nyt iha varma,mut tää oli kai sit se Emu.


No joo toi on Kenguru,mut se hipskatti oli tuol varjos ja makas maassa,mut tuo möykky puitten välissä.


Tässä tää postaus olis. Ois mulla ollu paljon noita kuvii tuolta eläinpuistosta mut en nyt viittiny kaikkii änkee tänne.Olis tullu sellanen stoori että kukaa ei ois jaksanu kattoo/lukee tätä. Kirjoittelen jälleen viikon päästä (hehehehehheee) jos sillonkaan. Kirjotan sit kun on jotai tapahtunu. 
Arki täällä kun menee aika samanlailla joka päivä nii tylsää olis kirjottaa ja toistaa itteensä joka arkipäivä. Puuduttuvaa se olis ja tylsää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti