life your life

life your life

keskiviikko 26. marraskuuta 2014

Happy Girl

Viime postauksesta on taas vierähtäny tovi,mut nyt on enemmän onnellisempi kirjoittaja täällä päässä kun voin sanoo et tässä välissä on tullut kyl kannustus viestii ja muistutusta siitä että koto suomessa ihmiset odottaa mua ja muistavat mua.
On ihana tietää pienillä eleillä että mulla on maailman ihanimpia ihmisii suomessa jotka yllättää ja antaa voimaa tähän vuoteen. Rankkaahan tämä on olla kaukana kaikista rakkaista ihmisitä varsinkin nyt kun joulu on tulossa ja joulu nyt sattuu olemaan mun suosikki juhla vuodesta jonka aina toivoo viettävän ihanien ja rakkaiden ihmisten kanssa. Mutta nyt jälleen kuviin. Kuvat kertovat enemmän.


Oon löytäny taas innostuksen piirtämiseen. Oon aina rakastanu sitä,mut oli pitkä väli etten piirtäny jotenkin omat tuotokset on sellasii joita pitää vaan piilossa eikä näytä kellekkää,mut mun yksi rakas ystävä vähän kannusti siihen koska hän toivoisi saavansa saada toisten teoksia kun hän kuitenkin tekee muille. Hän on todella todella lahjakas ja koitan muistuttaa myös häntä. Että jos et nyt saanut siementä kenestä puhun niin Ida.... Kiitos sulle!


Uudet huulikiillot sekä kynsilakka...Näillä mennään. Melki muutahan mähän en käytäkkää.. No okei välillä ripsarii ja rajausta joo.


Kyllä, näet oikein. Talvitakki! Ostin tälläsen koska jouluksi oon matkustamassa mun host perheen kanssa paikkaan jos tällästä varustusta tarvitaan. Joten saattaapi olla et nään lunta!


Jouluuuuu! Ihana Jouluuuu!
Ja tarttu sit jotai hyväskää japani kaupasta ja kalenteri/peli kaupasta löysin ihana vuosikalenterin ens vuodelle! The Vampire Diaries!


Alotin kattoo tätä elokuvaa lauantaina,mut sitten tulikin kutsu et lähetäänki kattoo uutta nälkäpeli elokuvaa tyttöjen kanssa Emeryvillee...







Muutama selfie tietysti piti ottaa!


Sunnuntaina se tapahtu! Sain aivan mielettömän ihana yllärin kun posti toi mulle paketin suomesta! Kiiiiiitos Ainoooo! Tää tyttö oli/on edelleen kiitollinen ja onnellinen tästä paketista. Aivan ihana! 
Ja se tunne kun saat syödä pitkästä aikaa ihanaa fazerin sinistä suklaata! Tää tyttö on nii taivaissa!
Siis ihanaaaa! Ja tietysti heti piti kokeilla the body shop tuotteita. 


Ja tottakai piti heti yhditää ihanan tee hetken kanssa suklaata!


Maanantaina käytiin mun host tyttösen kanssa tälläsessä sisätilassa olevassa lasten leikkipaikassa.


Joulukorttien kirjotteluu jo vähän alottelin maanantaina,mut jatkan sitä tässä tulevina päivinä kun postitan ne jo ens viikolla että ehtinee sitten suomeen ja irlantiin ennen joulu. Ja niitä nyt kun tuppaan lähettämään monelle ihanalle ihmiselle niin menee heti kirjotella kortit.


Tänään keskiviikkona alko mun viikon mittanen loma. Vien mun host perheen aamulla aikasin San Franciscon lentokentälle ja sit koitin päästä ehjänä freewaytä pitkin kotiin..Muutaman kerran ajoin väärään ja pyörin kun mikäkin siellä kaistojen ja autojen seassa. Onneks loppuen lopuks pääsin kotiin ja kotona sit pääsin skypettää äitin ja isin kanssa.
Skypettelyn jälkee lähin käymää kaupassa ja kotiin palatessa alotin kattoo klassikko disney elokuvaa. Tuhkimoa. On se kyllä ihana. On meinaan vierähtäny jokunen vuosi kun viimeks oon Tuhkimon nähny. En uskalla ees laskee vuosia.
Siinä sitten kattelin elokuvan ja vaihtelin kanavia ja löysin toisen klassikko elokuvan Dirty Dancing vuodelta -87 muistaakseni. En oo koskaa kokonaa elokuvaa nähny ja nytkin jäi alusta näkemättä ekat 10min. Aivan ihana elokuva! Rakastan tanssielokuvii ylikaiken ja noi klasskkot on jotai niin ihanii.


Tänään se tuli! Äidin ja isin lähettämä paketti jota oon odottanu kun kuuta nousevaa kun tästä paketista tiesi et tällänen on tulossa (kaikkea sisältö en tiennyt mitä odottaa), mut aaah....Tää tunne ja fiilis siitä et saat ruisleipää! Aivan mieletöntä! Ja vitsit juorulehti suomeks! Seiska!
Mä oon nii onnellinen. Tää loma ei olis voinu alottaa paremmin ku saamalla tällänen paketti suomesta. Mä oon nii sekasin täällä etten oikeen osaa selittää tätä fiilistä sen paremmin.

Niin kun tossa jo aikasemmin ilmaisin et mulla on maailman ihanimpia ihmisii suomessa! Mä oon nii kiitollinen kaikista ketkä mun elämässä on tavalla tai toisella. Ystävii ei oo koskaa liikaa. Kaikki ovat tärkeitä.
Teitä kaikkii on nii ikävä etten osaa sanoin kuvailla kuin paljon,mut ikävä on kova!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti