life your life

life your life

tiistai 9. joulukuuta 2014

Surprise packages!!!

Nyt on jälleen vierähtäny aikaa kun viimeks kirjottelin. Osa syynä on se että olin tuossa flunssan kourissa (loma viikolla) ja edelleen on tukkonen olo,mutta paljon parempaan suuntaan menossa.

Mistäs asti sitä pitää lähtee jakaan kuvia.. Pitää mennä sinne kiitospäivään asti jolloin olin siis lomalla kun mun host perhe oli Coloradossa kiitospäivää viettämässä. Itse vietin sen au pair ystävän host perheen kanssa. Siitä mulla onkin vain yksi kuva.


Kattaus oli nätti, Syksyn väri loistoa. Kiitospäivänä on tarkoitus kokoontua perheen kesken viettämään iltaa jossa syödään ja kiitetään kukin omalla tavalla. Mä näin yhdenlaisen version jossa jokainen perheen jäsen kiitti pöydän ihmisiä henkilökohtasesti. Minä joka en niinkään tuntenut kaikkia pöydässä olijoita niin kiitin siitä että sain osallistua heidän perinteeseen ja sain kutsun. Mainitsin myös kiitoksessa tästä au pair vuodesta ja siitä että saan kokea juhliapyhiä jota ei niinkään Suomessa juhlita. Nätti ja kaunis ilta. Kiitän tietysti omasta perheestä ja ystävistä jotka ovat tukena.
Kiitospäivä oli tosiaan marraskuun viimeisenä torstaina. Näin mä asian käsitin. Perjantaina mulle iski sitten flunssa ja jouduin peruumaan suunniteltut menot. Piti sitten meittiä mitä tehdä ja sovinkin sitten ihanien ystävien kanssa skypetystä Suomeen. Ja tuli katottua kaikki Harry Potter leffat maratoonina.
Tuli myös katottua suomi elokuvan: Niko lentäjän poika jonka suomesta toin hostlapsille.
Tuli myös katottua Footloose, Dirty Dancing,The Christmas Card elokuvat.




Olin yhtä hymyä ja itkua kun tämä paketti tuli postista viikko sitten tiistaina. Joulukuu aloi näillä ihanilla asioilla. Kiitos vanhemmat! Ja pikku paketteja sain ja koitan olla niitä avaamatta ennen aattoa.


Suomi fiilistä!


Jonne Aaron! Aivan ihana haastattelu jonnelta cosmossa. Rakkaus pakkaus.


Seuraavana päivänä jälleen tuli itkettyy aivan valtavasti. Rakkaat ystävät yllätti mut täysin ja oli lähettäny mulle paketin täynnä ihanii makuja ja kirjeet joita ei voinut itkemättä lukee. Kädet tärisi ja silmät hikoili! Sain myös kotiväeltä ihana joulukortin!


Äiti lähetti yks päivä mulle ihana kuvan meidän karva kamuista. Vitsit kun on ikävä näitä karva turreja! Aina alkaa itkettää kun nään heidät!


Host perhe tilas yks päivä Thai ruokaa. Eka kerta kun sitä söin ja tykästyin.


Tehtiin lasten kanssa piparkakkutalo.


Ja tottakai se piti seurata alusta asti. Skypetin välissä rakkaan veljen kanssa.



Joulu fiilistä piti jotenkin saada... Ja tottakai piti ostaa oma sukka!


Omaa aikaa viime lauantaina. Koti look, suomi musiikki ja suomi cosmo tottakai unohtamatta suklaata ja teetä.

Sunnuntaina kävin hostäidin ja lasten kanssa kirkossa jossa laulettii (ei siis ollut host perheen oma kirkko). Siellä laulettiin ja laulettiin sen tunnin mitä se kesti. Välillä muutamaan kertaan muutama ihminen puhui,mutta muuten oli laulua ja siellä missä yleensä on alttari oli nyt kuoro joka laulo ja oli eri solisti joka laulo ja kuoro yhty siihen sitten.
Sieltä kotiin tultiin ja mä lähinkin sitten lcc tapaamiseen joka oli täl kertaa meidän lcc:n kotona jossa oli myös muita au paireja. Alamedan ja Oaklandin au pairit. Tapaaminen oli vähän niikuin pikkujoulut vaihdettiin paketit,syötiin,tutustuttiin toisiimme.
Kotona olin illasta ja aivan ihana yllätys odotti mua huoneen ovalla. Olin vihdoin saanut Tiian lähettämän paketin joka on kulkenut missä lie.
Avasin sen ja mitä sieltä tulikaan.....


Cheek! Keikka dvd jossa oltiin Tiian kanssa 23.8.2014
Suklaata ja kirje! Tätä oli odotettu ja odotus palkittiin. Aivan ihana! 
Sen takii tein tälläsen kuva kollaasin elokuun keikasta jossa oltiin. Cheek! Aivan mieletön artisti!
Olen niin sanaton ja miten voikaan kiittää näistä ihanista paketeista joita ystävä/ystävät mulle tänne lähettää. Olen niin kiitollinen!



Eilen illalla käytiin au pairien kanssa Cookiebar:ssa. Eli sanan mukaisesti saat ostaa keksejä (erin makusia) ja siellä oli myös jäätelöä.
Tämä mun ostama oli keksi "sandwich" Johon siis sait valita jäätelön joko yhden tai kaksi ja sit se jäätelö niiku kuvasta näkyy laitetaan kahden keksin väliin.
Voi taivas kuin ihanaa! Rakkaus!


Selfie!


OMG!
Tänään tuli jälleen yksi paketti! Mä en kestä... Mä olen kyllä niin onnekas ja kiitollinen ja siunattu mun ihanista ystävistä ja perheestä! Tää tyttö vaan menee niin sanattomaks yhä uudelleen ja uudelleen. Olenko ansainnut nää kaikki paketit? Mitä voin sanoa tai tehdä? Olen aivan sekaisin ja iloinen ja onnellinen. Ystävät ja perhe on aivan valtavan tärkeät mun elämässä. Olen todella kiitollinen heistä! Tästä paketista saan kiittää ihanaa "serkku"tyttöö Sofiaa!
 Love you girl!
Ja sopivasti tuli juuri tänään jolloin mulla on nimipäivät!
Siitä päästäänkin tähän:

Aivan ihana biisi, Vienyt mun sydämmen.

Kalle Lindroth - Annika




Nyt vain odotteleen uusia juttuja.... Heippa Hei Hei...!!!!






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti