life your life

life your life

maanantai 22. syyskuuta 2014

Kahden viikon päästä lähtö!

Kahden viikon päästä tähän aikaan olen jo koneessa matkalla New York:iin.

Siis mihin tää aika on menny? Vastahan oli kesän alku eikä perheestä tietookaan ja nyt on perhe ja kahden viikon päästä pitäs olla valmiina sanoon heipat kaikelle tutulle ja turvalliselle. Jotenkin niin outoa. Tänään oon käyny asioimassa pankissa ja kysyy fiksummilta mitä pitäs omalle liittymälle tehä. No nyt oon fiksumpi kummassakin. Vielä pitäs sittenki käydä postissa kysyy osotteen muutosta.

Viime viikolla sain keskiviikkona puuttuvat paperit toimistolta vihdoin ja viimein jotka oli kulkenut ympäri suomee etsien mua. Pääsin lähettämään DS-2019 paperin suurlähetystön konsultaatiin josta sit odottelen sitä mun viisumii. Toivotaan et tällä viikkoo se jo mulle tulis.


Nyt pitäs oikeesti myös miettii mitä ottaa mukaa,mut taitaa se jäädä tolle vikalle viikolle. Täl viikkoo on viel hommeleita mitä pitää huoltaa ja sit lauantaina olis mun läksiäiset. Mua jännittää sikana sekin!
Pelottavaa miettiä päivää jona lähen. Nyt oon vaan teettäny kuvia ja lisänny suomalaista suosikki musiikkii puhelimeen jotta pääsen kuunteleen.

To Do List on kyl täynnä viel vaikka ja mitä! Eli toisinaan ei ees muista et lähtö on jo kohta kun pitää muistaa monta juttuu ennen lähtöö.

Kun on sellasta vapaampaa aikaa niin harjotan omaa englantia milläs muulla kun kiinnostavalla tavalla. Katsoen suosikki ohjelmaa englanninkielen tekstityksellä. One Tree Hill



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti