life your life

life your life

keskiviikko 10. syyskuuta 2014

Pakkaaminen...Apua!

Voi apua! Lähtöön on kohta vaan kolme viikkoo ja alkaa paniikki... Mitä mä pakkaan mukaan? 
Oon tehny jo paperille listaa mitä ottas mukaa,mut se näyttää jo pitkältä ja siit puuttuu vaatteet! En haluis maksaa ylipainosta....Mä kun luulin oon jo selvinny vaikeista jutuista mut ei. Nythän se vaikee sit vasta alkaa ku koittaa miettii mitä pitää tällee aluks olla siel mukana.



Onhan täs aikaa vielä joo,mut kohta on se vika viikko ja huomaan et en oo mitää saanu mietittyy ja paniikis pakkaa jotain ja sit huomaa kui turhaa onkaan ottanu mukaa. Ehkä koitan miettii mitä ottaa ja mitä ei. Vaatteet ne vaikeet on ku eka kuitenki ollaa Nykissä siinä muutamia päivii ja sit pitäs samalla tietää mikä ilma on Alamedassa.
Ainakin hyvä alku on kun tiedän jo muut tavarat mitkä pitää ottaa mukaa. Nyt vaa puuttuu vaate puoli ja sit tuliaiset host perheelle.

Maanantaina onki sit mun viisumihaastattelu aika Helsingissä. Iiiiks! Tulee mietittyy nyt sitäkin sit ku vihdoisa viimein sain sen ajan varattuu. Onneks oli apuja siinä hommassa kun yksin en olis osannu sitä varata.Moni mutkanen homma seki... Huh Huh...

Nyt vaa päivä kerralla ja pikku hiljaa joka päivä miettii tätä paniikkii näide kaikkien suhtee. Ei viel kuitenkaa panikoi sitä päivää kun lähtö on. Ei vaa oo ehtiny ku on näitä sivu juttujakin hoidettavana.
Onneks ei tarvi panikoida yksi tän pakkaamisen kanssa. Kun Hennalla on sama tilanne. Onneks on tukee toisesta tässä paniikissa. Puolittuu paniikki ku tietää et joku toinen on samassa veneessä mun kanssa. Ja ollaankin asiasta viestitelty...Ja paljon. 
Toivotaan et selvitään tästä.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti