life your life

life your life

sunnuntai 28. syyskuuta 2014

Läksiäiset ystävien ympäröimänä!

Mun läksiäiset oli mun tiedossa ja niitä järkkäs äiti ja rakas ystävä Hanna. Itse olin pessyt kädet asian suhteen kun oli muitakin asioita joita piti hoitaa. Olin kyllä helpottunut ja todella kiitollinen äidille ja Hannalle jotka järkkäs nämä ihanat juhlat. Oli ihana saada ystävät koolle ja pitää mukava rento ilta niiden kanssa.

Tässä olisi vähän kuva materiaalii...








Mukava ilta ystävien kanssa. Oli työ olla itkemättä ja pari kertaa tuli tippalinssiin. On epätodellista se että en tule näkeen näitä ihanii ihmisii vuoteen! Aivan käsittämätöntä. Onneksi nykyaikana on näitä kaiken maailman nettin tuomia yhteydenotto menetelmii...Facebook,Skype,Instagram,E-mailit ja tietysti tää blogi jota kirjotella.

Sain ihanii lahjoja...





Nyt tänään oli sit ton kuva albumin katteluu ja kiitos Tiialle oli aivan ihana albumi ja tottakai se itkukin sieltä sit tuli. Ei tarvi olla kun ihania sanoja ja kuvia sekä muistelmia yhteisetä polusta ihanan ystävän kanssa nii jo tämä tyttö vollottaa niin et loppua ei näy ja tekstii ei nää lukeen kun silmät kostuu niin..
Sain myös Tiialta yltiösöpön pöllö korun joka jo onkin kaulassa. Kiitos ihana! 

"Vanhin" rakas ystävä Ida oli taiteillut mulle tuollaisen ihana Anna figuurin! Love It!

Tämän aamuinen kuva itsestä oli lisättävä. Onnellinen ja kiitollinen olo.
On kyl kiitollinen jokaisesta ihanasta ystävästä joita matkan varrella on elämään siunaantunut. Koskaan heitä ei ole liikaa.

Kiitos eilisestä! Ootte ihanii!
Kiitos äidille ja Hannalle kun jaksoitte järkätä nää mulle!
Olen todella otettu ja onnellinen. 






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti